1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Faktoria Grafika

ETXETAR azoka-standaren fabrikazioa | ALUMINIUM 2024
Etxetar

Dimentsioa: 9 x 7 m
Espazioaren diseinua: TYL + DRUCK Faktoria Grafika
Eraikuntzaren exekuzioa: DRUCK Faktoria Grafika

Diseinuaren kontzeptua /

ETXETAR makina-erremintaren fabrikatzailea da, metalak ebakitzeko konponbideak diseinatzen eta hornitzen dituena. Balio teknologiko handia eta ekoizpen-bolumen handietarako gaitasuna ditu ezaugarri nabarmenak.

Standaren diseinua produktuaren esposizioa maximizatzeko pentsatuta dago, inspirazio gisa hartuz logotipoaren “E” letraren angelu bereizgarria. Angelu horrek produktua punturik ikusgarrienean eta estrategikoenean jartzen du, bi korridore nagusien elkargunean hain zuzen. Gainera, standa erraz modula daiteke, tamaina desberdinetan erreplikatzeko eta egokitzeko aukera emanez, bere esentzia galdu gabe. Antolamendua espazioaren premien arabera egokitzen da, diseinuaren koherentzia eta angelu bereizgarria mantenduz beti.

Elementu aipagarriak /

  • 5 metrora igotako totema: Barrutiko edozein puntutatik ikusgaitasuna bermatzen du, aireko egitura gehigarririk gabe.
  • Erakustaltzari interaktiboak: Neurrira diseinatuta, erakustaltzari hauek hainbat produktu dauzkate ikus-entzunezko pantailekin batera, konponbide bakoitzari buruzko informazio zehatza emateko.
  • Zurezko dekorazio-xaflak: Argi-kaxak dituzte, eta, produktuei buruzko informazioa emateaz gain, ukitu estetikoa ematen dute.
  • Produktu-bitrinak: Jende gutxiagoko eta horma itxiagoko korridoreetan estrategikoki jarrita, erakutsitako produktuak nabarmentzen dira, bisitarien arreta erakarriz.
  • Bilera-eremua: Standaren barruan kokatua, espazio pribatu hau bileretarako diseinatuta dago, horman ikusgai dauden produktuen laginekin.
  • Identitate korporatiboa: Etxetar-en koloreak eta formak elementu bakoitzean islatzen dira, erakustaltzarietatik hasi eta moketa eta bitrinetaraino, markarekin lerrokatutako koherentzia bisuala bermatuz.

Diseinuak bisitarien arreta ekarri zuen, Etxetar-ek konponbide eta produktu berritzaileak ahalik eta ondoen erakutsi zituelako.

Druck Manifiesto

«Ezina ekinez egina» da faktorian gure jarduera gidatzen duen lema eta egunez egun erronkei aurre egitera bultzatzen gaituen indarra. Gure araua argia da: ezinezkoa dena posible egitea.

Komunikazio bisualeko euskarriak neurrira sortzen ditugu. Taldean, kemenarekin eta grinarekin.

Teknologien aldeko apustua gure jardueraren akuiluetako bat bada ere, artisau-lana funtsezkoa da. Kontu handiz zaintzen ditugu xehetasun guztiak, koloreen, formen eta testuren definizioan arreta jarriz.

38 urteko esperientziaren emaitza da DRUCK, eta inoiz baino indar eta zentzu handiagoa hartzen du gaur. Prest gaude etorkizuneko aukerei arrakastaz aurre egiteko.