1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Faktoria Grafika

3 funtsezko aukera marken presentzia indartzeko

04/06/2024 | Inspiración, Tips

DRUCKen lan egiten dugu irudi bisualaren bidez marken presentzia indartzeko. Hala, irudi horrek berebiziko garrantzia du bezeroek, hornitzaileek eta komunitateak enpresa bati buruz duten pertzepzioan.

Esperientzia zuzen-zuzenean bizitzeko, erabaki dugu gure negozioko hainbat alderditan gure nortasun korporatiboa aplikatzea. Fatxadak eta instalazio produktiboetako bulegoak, ibilgailuen flota, katalogoak eta papergintza, laneko arropa eta kanal digitalak barne, xehetasun guztiak zaindu ditugu, eta DRUCK enpresa aintzatetsia izatea lortu dugu. Zalantzarik gabe, esan dezakegu aukera bikaina dela identitate bisuala zaintzea eta indartzea.

 

Non indartu daiteke marka baten presentzia?

Esperientzia handia daukagu beste marka batzuen identitate bisuala indartzeko proiektuak egiten, eta gaur presentzia hori lortzeko giltzarritzat jotzen ditugun hiru espazio, leku edo une nabarmendu nahi ditugu.

Azoka nazionalak eta nazioartekoak

Funtsezkoa da azoketan irudi korporatiboa zaintzea standaren diseinuaren bidez. Standak sortzen du bertaratuek enpresari buruz jasotzen duten lehen inpresioa. Beraz, haien arreta erakarri behar du eta markaren identitatea modu argi eta koherentean transmititu. Diseinu arretatsu batek enpresaren produktuak eta zerbitzuak nabarmentzen ditu, interesa eta negozio-aukerak sortuz. Gainera, marka fidagarria eta kalitatezkoa delako pertzepzioa sendotzen laguntzen du, bertaratuen erabakietan eragina sortuz eta markak merkatuan duen posizioa sendotuz.

DRUCKen, marka bakoitzaren premietara eta identitatera egokitzen diren stand pertsonalizatuak eraikitzen ditugu. Diseinatzen eta eraikitzen ditugun standak, bisualki erakargarriak ez ezik, funtzionalak eta eraginkorrak dira gure bezeroen helburu komertzialak lortzeko. Zure hornitzaile fidagarria izan gaitezke azokaren kudeaketa integralerako.

Ekitaldi korporatiboak eta marketin-kanpainak

Funtsezkoa da ekitaldietan eta marketin-kanpainetan irudi korporatiboa zaintzea, euskarri bisualen, seinaleztapenen eta dekorazio egokien bitartez. Elementu horiek markaren ordezkari bisual gisa jarduten dute, haren identitatea eta balioak modu eraginkorrean transmitituz. Gainera, eragina dute publikoaren esperientzian, markarekiko interakzioa gidatzen baitute. Seinaleztapen eta dekorazio bereizgarriekin nabarmenduz, halaber, lortzen da marka lehiakideengandik bereiztea, bai eta ikusgarritasuna eta gogoangarritasuna areagotzea ere.

DRUCKen, espezializatuta gaude ekitaldi korporatiboetarako eta marketin-kanpainetarako komunikazio bisualeko euskarriak eta egiturak fabrikatzen. Inprimaketa izanik gure espezialitate nagusia, puntako teknologia eta esperientzia dauzkagu material-aukera zabalean inprimatzeko eta euskarriak sortzeko; horrela, soluzio korporatibo integralak sortzen ditugu eta proiektu bakoitzean irudi bisual koherente eta profesionala bermatzen dugu.

Ekoizpen-instalazioak eta bulegoak

Cuidar la imagen corporativa en las instalaciones productivas y oficinas con una buena señalización y decoración, tanto exterior como interior, es fundamental. La señalización exterior da visibilidad y crea una primera impresión profesional para clientes y visitantes, comunicando los valores de la empresa desde el primer contacto. Por otro lado, la señalización interior no solo facilita la navegación y mejora la eficiencia operativa, sino que también crea un ambiente acogedor y motivador para los empleados, aumentando su satisfacción y productividad. En conjunto, una imagen corporativa coherente en todas las áreas de la empresa refuerza su identidad y posición en el mercado, diferenciándola y fortaleciendo su atractivo para clientes y colaboradores.

Funtsezkoa da ekoizpen-instalazioetan eta bulegoetan irudi korporatiboa zaintzea seinaleztapen eta dekorazio egokiaren bidez, bai kanpoaldean bai barrualdean. Kanpoaldeko seinaleztapenak ikusgaitasuna ematen du, eta bezero eta bisitarientzako lehen inpresio profesionala sortzen du, enpresaren balioak lehen kontaktutik komunikatuz. Bestalde, barrualdeko seinaleztapenak, nabigazioa errazteaz eta efizientzia operatiboa hobetzeaz gain, giro atsegina eta motibatzailea sortzen du langileentzat, haien gogobetetasuna eta produktibitatea handitzen baitira. Oro har, enpresaren arlo guztietan irudi korporatibo koherentea erabiltzeak enpresaren identitatea eta enpresak merkatuan duen posizioa indartzen ditu, bereizia eginez eta bezero eta kolaboratzaileentzat duen erakargarritasuna indartuz.

Azken batean, gune guztiak kontuan hartuta (fatxadak eta ekoizpen-instalazioen bulegoak, ibilgailuen flota, azoketako eta ekitaldi korporatiboetako standak, etab.), gure helburua da marken presentzia ingurune fisikoetan optimizatzen eta kontaktu-puntu bakoitzean irudi sendoa transmititzen laguntzea.

Zalantzarik gabe, esan dezakegu aukera bikaina dela identitate bisuala zaintzea eta indartzea.

Druck Manifiesto

«Ezina ekinez egina» da faktorian gure jarduera gidatzen duen lema eta egunez egun erronkei aurre egitera bultzatzen gaituen indarra. Gure araua argia da: ezinezkoa dena posible egitea.

Komunikazio bisualeko euskarriak neurrira sortzen ditugu. Taldean, kemenarekin eta grinarekin.

Teknologien aldeko apustua gure jardueraren akuiluetako bat bada ere, artisau-lana funtsezkoa da. Kontu handiz zaintzen ditugu xehetasun guztiak, koloreen, formen eta testuren definizioan arreta jarriz.

38 urteko esperientziaren emaitza da DRUCK, eta inoiz baino indar eta zentzu handiagoa hartzen du gaur. Prest gaude etorkizuneko aukerei arrakastaz aurre egiteko.