1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Faktoria Grafika

Showroom BeCenter
Beissier

Diseinua: Move Branding

Showroom BeCenter, Beissier-en bilera- eta esperientzia-gune berria da.Espazio hau konpainiaren esentzian murgiltzea da. Bilerak, erakusketak eta prestakuntzak egiteko zentro gisa sortua, BeCenter-ak langileak, bezeroak eta bisitariak lotzen ditu Beissier-en espirituarekin eta balioekin.

Drucken hurrengo elementu aipagarriak fabrikatu eta muntatu ditugu zonaren arabera:

 

“Ibilbidea eta komunikazioa” zona

  • Oholtza eta hondoko pareta: Oholtza inprimatua, formatu zabaleko hondoko horma duena, eta alboak eta atzealdea zuriak.
  • Podium pertsonalizatuak: Hiru podium karratu, produktua erakusteko errotulatuak; bik bitrinak dituzte, eta batek altuera bikoitza.
  • Pantaila-euskarria: Dibond aluminio-konposite inprimatuz estalitako egitura, pantailari eusteko egokitua.
  • PVCzko kartelak: PVCzko kartel inprimatuak, eremu honetako seinaleztapena eta informazioa argi eta garbi osatzen dutenak. Batzuek akabera lakatua, eta inprimatua edo binilatua.
  • Argazki argidunak: Metakrilatozko markoa duten zortzi argazki, argiztapen integratuarekin.
  • Maketa argiztatua: Xehetasun espezifikoak nabarmentzeko diseinatutako eta argiztatutako maketa.
  • QR idulkia: QR kode pertsonalizatua duen idulkia, informazio gehigarria modu digitalean atzitzeko aukera ematen duena.

 

“Aguaplast” zona

  • Kuboetarako egitura: Bezeroaren kuboak integratzeko eta eusteko diseinatutako egitura pertsonalizatua.
  • Testu bolumenduna: “Aguaplast” testua formatu bolumetrikoan, 1,1 metro inguruko altuerakoa, kuboen gainean jartzeko.
  • Euskarri lauak, ehun inprimatuarekin: Formatu handiko lau euskarri lau, alde batetik inprimatutako ehunarekin.

 

“Hazkundea” eremua

  • Burdinazko mapa banderatxoduna: Mapa, burdinazko gainazala eta banderatxo gorri imanduak dituena aurkezpen interaktibo gisa.
  • Binilozko testuak: Ebaketa-binilozko testuak, maparen gainean eta azpian kokatuak, funtsezko informazioa emateko eta nabarmentzeko.
  • Tiradera-altzari pertsonalizatua: Neurrira egindako tiradera-altzaria, diseinuaren arabera errotulatutako sei tiraderarekin, eta bi tiradera gehigarri trukagarrirekin.
  • XPSzko horma: Formatu handiko horma, XPSz fabrikatua, aurpegi batean inprimatua eta ertzetan akabera duena.
  • “Juntos” letrak: PVCan inprimatutako eta fresatutako 14 letraren multzoa, “Juntos-Together” hitzak osatzen dituena.

 

 “I+G” zona

  • Elementu kimiko bolumendunak: Irudi kimiko bolumendunak eta ebaketa-biniloak horman.
  • Biniloak horman: Bi koloreko ebaketa-biniloak, azulejuzko horman aplikatuak, eta ebaketa-binilo beltz inprimatuak, eskatutako diseinuari egokituak.
  • Aluminiozko kartel beltzak: Dibond aluminio-konposite beltzezko informazio-kartel inprimatuak.
  • Hormen dekorazioa: Formatu handiko binilo inprimatua, horman jarria.

 

Seinaleztapen eta dekorazio orokorra

  • Kanpoko fatxada: Dibond aluminio-konposite beltzezko erretilua, fresatua eta ebaketa-biniloz errotulatua.
  • Sarrerako atondoa: PVC beltz fresatuzko logo gorpuzduna eta ebaketa-binilozko testua.
  • Seinaleztapen eta dekorazio orokorra
  • Kanpoko fatxada: Dibond aluminio-konposite beltzezko erretilua, fresatua eta ebaketa-biniloz errotulatua.
  • Sarrerako atondoa: PVC beltz fresatuzko logo gorpuzduna eta ebaketa-binilozko testua.
  • Direktorioak eta orientazioa:
    • Solairu bakoitzeko orientazio-direktorioak eta PVC beltz edo lakatuzko zona-seinaleztapenak, fresatuak eta ebaketa-biniloz errotulatuak.
    • Aretoen seinaleztapena, metakrilato gardenezko plakekin eta metakrilato beltz lakatuzko oinarriekin.
  • Barruko beiratea: Binilo azido ebakia, kristalezko espazioetan pribatutasuna eta diseinu-ukitua eskainiz.
  • Hormetako mezuak: Ebaketa-biniloko testuak, hainbat eremutan funtsezko mezuak nabarmentzeko ezin egokiagoak.
  • QR kodea eta testua: QR kodea, dagokion testuarekin, areari buruzko informazio gehigarrira sartzeko aukera ematen duena.
  • BeLab sarrera-biniloa: Ebaketa-biniloa, BeLab-en logoa eta izena dituena horma beltz baten gainean.

 

BeCenter gunearen inaugurazio-eguneko bideoa aurkituko duzu hemen.

Ikusi proiektu gehiago

 

Gure webgunean, gure cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditugu, berriro bisitatzen gaituzunean zerbitzu hobea emateko. Gure webgunean nabigatuz gero, haiek erabiltzea onartzen ari zara. Hemen duzu gure cookie-politikari buruzko informazio guztia

Onartu

Druck Manifiesto

«Ezina ekinez egina» da faktorian gure jarduera gidatzen duen lema eta egunez egun erronkei aurre egitera bultzatzen gaituen indarra. Gure araua argia da: ezinezkoa dena posible egitea.

Komunikazio bisualeko euskarriak neurrira sortzen ditugu. Taldean, kemenarekin eta grinarekin.

Teknologien aldeko apustua gure jardueraren akuiluetako bat bada ere, artisau-lana funtsezkoa da. Kontu handiz zaintzen ditugu xehetasun guztiak, koloreen, formen eta testuren definizioan arreta jarriz.

38 urteko esperientziaren emaitza da DRUCK, eta inoiz baino indar eta zentzu handiagoa hartzen du gaur. Prest gaude etorkizuneko aukerei arrakastaz aurre egiteko.